1. Geef meer met een boek!
  2. Een boek is het meest persoonlijkste (valentijns)cadeau
  3. Geef een kloppend hart

Geef meer met een boek - Valentijn 2020

De cadeau campagne Geef meer met een boek is ontwikkeld om op meerdere cadeaumomenten in zetten, bijvoorbeeld rond Vaderdag, Moederdag, Valentijn, Sinterklaas en Kerst. Het doel van de campagne ‘Geef meer met een boek’ is om Nederland laten zien dat het boek het beste cadeau is omdat je met een boek echt iets persoonlijks geeft. 

Voor Valentijn 2020 zet de CPNB deze campagne online in om mensen bewust te maken dat ze met Valentijn ook een boek kado kunnen geven aan hun geliefde. In lijn met de campagne is het thema van de Valentijn campagne Geef een kloppend hart cadeau.

Hebban zal een tiplijst samen stellen speciaal voor Valentijn. Op social media wordt de boodschap en de bijhorende boeken onder de aandacht gebracht. De boekhandel kan gebruikmaken van een mediakit met een digitaal affiche en online beelden om ook zelf de mooiste Valentijn boeken te kunnen tippen.

Benieuwd hoe de kerst cadeaucampagne er ook alweer uitzag? Klik hier om de vorige campagne te bekijken. 

Waarom een cadeaucampagne?

Volgens de nieuwe strategie van de CPNB willen wij het gehele jaar de kracht en het plezier van boeken lezen onder de aandacht brengen door het laden van de belofte “Een boek kan zoveel doen”. Alle acties moeten leiden tot een gang naar de boekhandel en de aanschaf van boeken. Momenteel crucialer dan ooit met de neerwaartse spiraal in de markt. Dit willen we o.a. realiseren door middel van een collectieve cadeaucampagne eind 2019. Er is bewust gekozen voor het laden van de waarde een boek als cadeau, omdat dit een zeer onderscheidende waarde is van het boek.

Campagne nieuws

We houden u graag op de hoogte van het laatste nieuws

Er zijn nog geen nieuwsberichten over deze campagne.

Bekijk al het nieuws